Staramy się, by każdy nasz produkt spełniał Państwa oczekiwania.

Jednak w przypadku, gdy zamówiony produkt jest nieszczelnie zamknięty i/lub nieświeży, prosimy o niezwłoczne zgłoszenie reklamacji.

 

Sposób składania reklamacji 

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w dwojaki sposób: 

• pisemnie na adres: MITORYBKA.PL, ul. Kaniowska 23B, 01-529 Warszawa

• za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@mitorybka.pl

 

Treść reklamacji 

W reklamacji powinny znajdować się wszelkie niezbędne informacje umożliwiające identyfikację Klienta i Produktu. 

Prosimy również o przesłanie zdjęć opakowania głównego (kartonu) oraz produktu w opakowaniu jednostkowym (folia próżniowa). Takie zdjęcia znacznie ułatwią proces reklamacyjny. 

Prosimy również o podanie żądanego sposobu doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży. 

W przypadku uznania reklamacji oraz żądania ponownego otrzymania towaru, wysyłamy dany Produktu na koszt MITORYBKA.PL kurierem ekspresowym. Warunkiem spełnienia takiego żądania jest dostępności tego towaru w sklepie. W celu sprawdzenia dostępności, prosimy o wyszukanie produktu na stronie www lub o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 572 571 100.

W przypadku uznania reklamacji oraz żądania zwrotu zapłaconej kwoty, zwracamy Państwu środki na rachunek, z którego dokonaliście Państwo zapłaty lub na wskazany rachunek, w przypadku dokonania zapłaty poprzez pobranie. Koszty zwrotu środków pokrywa MITORYBKA.PL.

W przypadku, gdy pełne rozpatrzenie Państwa reklamacji wymagać będzie odesłania zakupionego produktu, uzgodnimy z Państwem sposób i termin odbioru zakupionego towaru. Koszt odesłania Produktu pokrywa MITORYBKA.PL.